Have Yall seen OBNURSEHEATHERS avitar????

  1. As I was reading another thread I happen to look on the side of the names of the people posting thier comments. Needless to say I saw Heathers picture and spit coffee all over my computer screen and keyboard which isnt good for a laptop. But Im here to tell ya that girls GOT SOME BIG OLE HAIR LOL
    OMG ITS HUGE, GIRL ARE YOU FROM TEXAS ?
    I know I dont know you that well, we havent spoken personally but we have spoken through topics and I have always seen the prim and proper picture that you have and even the one with the holiday hat on for christmas but when I saw this I just lost it . Please dont take it personal as if Im making fun of you because Im not , but the change is so drastic it shocked me.
    lol
    Just have too
    Zoe:chuckle :roll
    •  
  2. 51 Comments

  3. by   baseline
    How could you NOT see it!!!! LOL Her hair has been a subject of discussion in previous threads.
  4. by   adrienurse
    Yeah, It stresses me out.
  5. by   Shevalove
    Have to admit it...my hair looked very similiar in the 80's and (GULP) the early 90's!! It was so hard to give up!! Saved a lot on hairspray though LOL!!!
  6. by   BadBird
    Hahahahahahaha. Very brave of you to share that pic.
  7. by   NurseWeasel
    I am fairly new here and have been WONDERING why her description said "Viscountess of Big Hair". Now I know! LOL
  8. by   Furball
    I thought only Jersey girls had huge hair? Must be mistaken, my hubby had to come over and see when I exclaimed "holy head of hair!!"
  9. by   nursedawn67
    Imagine all the hair spray it takes to achieve that look!
  10. by   emily_mom
    I think she's hot....

    Kristy
  11. by   traumaRUs
    Come on OBNurseHeather - I gotta see this - where are you???
  12. by   SCB
    Oh my God! I hope she dosen't go to work like that.
  13. by   hapeewendy
    I saw a lot of hair and I think I saw a face
    but yeah hot definitely hot....
    guys dig chicks with big uhhhhhhh hair
  14. by   Audreyfay
    OK guys, wait a minute. I noticed Heather is a pro at clipboards, scanning, and posting pictures. If you look carefully at the picture, her face is exactly the same view and appearance as all the other pictures. Even the clarity of the picture is the same. Clever Heather did a cut and paste of the christmas stocking, and the hair. If we saw Heather, I would bet she looks the same. She's a wonder on the computer. I would hire her!

close