My Life with a Nurse: A Man's Perspective

Ah, such mysterious, wondrous creatures are nurses. What treasures lurk beneath those crisp, white uniforms....What young man doesn't have fantasies of discovering those secrets for himself. SCREEEEEECH!!!!!!!!!!!!! Reality check! Nurses Humor Article Video

Published

You are reading page 3 of My Life with a Nurse: A Man's Perspective

*Blessed2BaNRS*

562 Posts

Specializes in Neuro.

OMG, I can't wait to show this to my husband. We will be married 20 years next month, and he still doesn't understand how I can deal with all the blood and gore from our 4 kids and be able to go back to eating dinner in the next moment!!! Hmm, wonder how he will deal once I get to clinicals at the hospital?!?:lol2:

nursebear69

19 Posts

TY! TY! TY! I loved it. Thanks for the laugh! I HAVE to share this with my other nurse friends....yes, the ones that can join me in talking about what the resident grew in his wound whiel we r having lunch and causing our " non-nurse" friends to turn green. LOL. Thanks again for the laugh. Laughter is the best medicine.

NadineRN

4 Posts

I loved this post and have to agree with your description of nurses!! Too funny! Thanks for making me laugh!! :lol2:

tgb3rn

116 Posts

VERY nice description, but if you REALY want to get to know them, try joining them!! I am the ONLY male nurse at the small hospital I work at. GOOD GOD could I post some stories here!!

They made me swear not to though, and threatened all sorts of nasty things if I did.

Tom

Oh boy have you got us down to a tee! Excellent.

Diary/Dairy, RN

1,785 Posts

:lol2:

I am still laughing....

My oldest once made the very lethal mistake of telling his drill sargent at Ft. Benning, "my mom is an ICU nurse, and she is way tougher than you, SIR!"

He was doing pushups the rest of the day!!

LOL!!!!!!!!!!!!!!! :lol2::lol2:

ShayRN

1,046 Posts

Specializes in Corrections, Cardiac, Hospice.

I am sitting here laughing my butt off! Hubby meanwhile is looking at me like I am nuts, Oh Well. Gonna bump it up so I can remember to print it at work tomarrow.

Jessiedog, RN

1 Article; 117 Posts

Specializes in Paediatrics, Orthopeodics, ENT, General.

Have you been talking to my husband???? Whenever we go to have dinner with his family, I'm warned in the car about appropriate dinner table talk. My family have just about become immune, and even join in, prompting me to re-tell their favourite stories.

I can't help it. Somebody at some stage will say something that reminds me about work, and I'm off. I actually think I'm pretty good at editing the grosser parts........

peridotgirl

508 Posts

Wow!! you have got us nurses down to a science!! And although I'm not a nurse as of yet, I was laughing all the way! thanks for brightening up my day! I'm gonna print it out and share it with my LPN class. I can't wait. :):):):nurse:

Jessiedog, RN

1 Article; 117 Posts

Specializes in Paediatrics, Orthopeodics, ENT, General.
VERY nice description, but if you REALY want to get to know them, try joining them!! I am the ONLY male nurse at the small hospital I work at. GOOD GOD could I post some stories here!!

They made me swear not to though, and threatened all sorts of nasty things if I did.

Tom

Please Please PLEASE post those stories....... :saint:

We would LOVE to read some. Pretty Please???? :typing

Shimmergirl

7 Posts

Specializes in Med-surg, psych, urgent care, LTC.

hehehehehe! My poor hubby knows this all too well! Though he is an EMT so he's "sorta" used to it! Little does he know its only gonna get worse when I get my RN in a year and get my dream ER job!:D:devil:

cherokeesummer

739 Posts

Specializes in OBGYN, Neonatal.

Hilarious!

By using the site, you agree with our Policies. X