thaleeyah

thaleeyah

Member Member Student
  • 26

    Content

  • 0

    Articles

  • 720

    Visitors

  • 0

    Followers

thaleeyah's Latest Activity

  • Joined:
  • Last Visited:
  1. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    That was attached to my acceptance email. I got into the traditional 1 and they said it I wanted to volunteer to the 2 or weekend I could. Honestly the only difference is the days. BLOCK 1 NUR 152 GENERIC PROPOSED SCHEDULE.docx
  2. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    yay! CONGRATS! the only difference I noticed was the schedule.
  3. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    I got my accepptance! GCC/ASU traditional cohort 1. 82.77 points.
  4. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    CONGRATS to everyone that has been accepted so far!! and to everyone else don't lose faith we still have the rest of this week!
  5. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    anyone else heard anything? Any school besides EMCC?
  6. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    OMG !!yasssssss Im like 80% sure I got in then because I applied to Glendale first choice and EMCC second choice and my points were 82.77. Glendale needs to hurry with these emails LOL Im right in the middle of both schools and was having a hard tim...
  7. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    CONGRATS!!! Did you end up retaking your HESI or did you apply with the 80 points ?
  8. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    OMG!! I had 82.77 and I put EMCC as my second choice Glendale first choice. Fingers crossed! Thanks for the info and again CONGRATS girl! please pray for us hahahah
  9. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    Do you know what your points were ? Girl Im panicking! hahahaha
  10. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    CONGRATS! What school did you get in to?
  11. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    OMG y'all I feel so dumb for replying to it!? but they know what today is! They should've sent that last week or next hahaha
  12. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    You guys my anxiety was alright but this last time I checked my email like 30 mins ago I had an email from the acceptance team. Hello MaricopaNursing Student! First and foremost, we hope that you and your family are safe and healthy. We wanted to rea...
  13. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    no I haven't. I reached out to ASU last week and asked them what my GPA was and they confirmed they received my app.But I haven't received any acceptance email from them.
  14. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    This is the email I got a couple days after I submitted the app. Congratulations! You have successfully submitted your CEP application. Your application has now been reviewed and processed. Please read through the following information regarding the ...
  15. Maricopa CEP Spring 2021 (Applicants for May 1st- June 2nd)

    Yes ! You are absolutely right. When looking at these groups for past application periods, there were a TON of people posting. This post is significantly less active.