Search Results

Search Results Type: Posts; User: michelle561

From Date
  1. New Grads: how long did it take you to find a job, or how long have you been ...
    Graduated May 2014 in South FL NCLEX July 1, 2014 Got job offer July 10 2014 Applied to 38 jobs total/ 6 hospitals, only 2 hospitals had new grad programs acls,pals
    Jul 12
    Forum: First Year After Nursing Licensure
  2. PBSC Fall 2012 hopefuls
    So far its going pretty good. Its just alot! lol :) For lecture, the instructors post audio lectures online and we do supplemental (group) work in class. If I would have known that I would have taken...
    Sep 27, '12
    Forum: Florida Nursing
  3. PBSC Fall 2012 hopefuls
    Im wearing scrubs to lecture (just in case) even though I have skills lab on friday.. I emailed my lecture prof and she said I needed the Laboratory and diagnostic tests book.. It wasnt in the...
    Aug 21, '12
    Forum: Florida Nursing
  4. PBSC Fall 2012 hopefuls
    I'm taking Pryzby and I'm excited for tomorrow :)
    Aug 19, '12
    Forum: Florida Nursing
  5. PBSC Fall 2012 hopefuls
    I do, we should start a nursing group or something :)
    Aug 17, '12
    Forum: Florida Nursing
  6. PBSC Fall 2012 hopefuls
    MzPinkDior and MJ thank you!! :)
    Aug 7, '12
    Forum: Florida Nursing
  7. PBSC Fall 2012 hopefuls
    I got everything except the books.. Does anyone know if the book list on the website is the most current? and also do we have to buy a pen light separately? it says we need one and it isnt included...
    Jul 23, '12
    Forum: Florida Nursing
  8. PBSC Fall 2012 hopefuls
    I'm in West Palm
    Jul 14, '12
    Forum: Florida Nursing
  9. PBSC Fall 2012 hopefuls
    I'm so excited! :) yea we all need a study group lol
    Jul 12, '12
    Forum: Florida Nursing
  10. PBSC Fall 2012 hopefuls
    Ms. boles emailed me back and said its good for 10 years, im still not sure what im going to do but I attached the form if anyone else needs it..
    Jul 9, '12
    Forum: Florida Nursing
  11. PBSC Fall 2012 hopefuls
    Hmmm. Do you know how long the vaccine is good for? I got the two dose series in 2002. MD now said its $80 per dose with them. Anyone else find hep. b cheaper at another place?
    Jul 9, '12
    Forum: Florida Nursing
  12. PBSC Fall 2012 hopefuls
    Tosh, im declining it. I emailed mrs. boles again and im waiting for her to respond. In the first email she just said to check the packet for it but i told her it wasnt there.
    Jul 9, '12
    Forum: Florida Nursing
  13. PBSC Fall 2012 hopefuls
    Congratulations Felicia! :) enjoy your vacation!! Marshall is really good but I also had her half in class and half online. She records audio lectures so u might be alright but I know I prefer to go...
    Jul 9, '12
    Forum: Florida Nursing
  14. PBSC Fall 2012 hopefuls
    Yea i was like who is the one person that already has a seat lol. LUCKY!! ;)
    Jul 8, '12
    Forum: Florida Nursing
  15. PBSC Fall 2012 hopefuls
    ok thanks :) i hope i get it @12 tonight lol
    Jul 8, '12
    Forum: Florida Nursing
  16. PBSC Fall 2012 hopefuls
    Yay 1000 comments! lol
    Jul 8, '12
    Forum: Florida Nursing
  17. PBSC Fall 2012 hopefuls
    Joanna, we can take skill lab on friday though right? i hope so, i didnt want to be there and have to wait til 2 for class..
    Jul 8, '12
    Forum: Florida Nursing
  18. I got accepted into nursing school!!!!
    Congratulations!!! I just found out I got accepted on Monday!! I was sooooo happy! I start next month! Im very excited but a little nervous. Good luck to everybody!:yeah:
    Jul 5, '12
    Forum: Pre-Nursing Student
  19. PBSC Fall 2012 hopefuls
    On the medical history it says if we dont get the hepatitis B we need a declination form.. I emailed ms. boles and she just said "see welcome packet attachment" but it wasnt there. Do we just check...
    Jul 5, '12
    Forum: Florida Nursing
  20. PBSC Fall 2012 hopefuls
    Judy I think so... Lol I heard ppl say they would do that..
    Jul 4, '12
    Forum: Florida Nursing
  21. PBSC Fall 2012 hopefuls
    I want a littman too, do they have them at copys? I might want mine engraved.. just in case... lol but I know their cheaper on ebay and amazon..
    Jul 4, '12
    Forum: Florida Nursing
  22. PBSC Fall 2012 hopefuls
    Yea I had a feeling.. I meant tapered not boot cut lol. Oh well :) thanx
    Jul 4, '12
    Forum: Florida Nursing
  23. PBSC Fall 2012 hopefuls
    did anybody buy the uniform yet? what kind of pants do they give you? it says (no scrub) pants.. are they the ugly pleated kind? lol in dental hygiene we had to wear that ugly pleated boot cut...
    Jul 4, '12
    Forum: Florida Nursing
  24. PBSC Fall 2012 hopefuls
    I just went to MD now on palm beach lakes and it cost me $190. I didnt get the hep b and I already had the Tdap shot. But I think they said hep. B is $80 for evry dose..
    Jul 4, '12
    Forum: Florida Nursing
  25. PBSC Fall 2012 hopefuls
    Joannafiore where do you recommend get the titer/physical at? Do they actually have to test and see if you can lift 50 pounds? How much on average did you pay? Thanks..
    Jul 3, '12
    Forum: Florida Nursing


Nursing Jobs in every specialty and state. Visit today and Create Job Alerts, Manage Your Resume, and Apply for Jobs.

A Big Thank You To Our Sponsors
Top