USD MEPN Interview tips?? - page 7

The interview is in a few weeks and I was wondering if anyone could give me a few pointers. I know the current students are probably too busy to respond to this, but any help would be greatly... Read More

  1. by   ADEcstatic
    Hi sugarplumkitty,

    Did they all get it on Friday? I'm on the same boat as you. *sigh* Well, we'll see. It is what it is. But, good luck, nonetheless!
  2. by   sugarplumkitty
    hi AdEctastic,

    I feel like we met at the interview. I don't know why but yeah. What was your name again? You can send me a private message if you want. Anyways yeah some people received an email on Thurs and some received on Fri so I am hoping it is sent in batches or groups and not just all at once... and yup it is what it is

    I'm hoping for the best for all of us though
  3. by   sugarplumkitty
    unfortunately, I just heard that all the acceptances were already sent out by email and that the wait listed/denied people will be getting letters via postal mail and that the letters have already been sent out . I guess we will know soon....
  4. by   ADEcstatic
    I just sent you a private message, sugarplumkitty.
  5. by   sugarplumkitty
    this seems silly but i dont know where to check private messages b/c im new to this board.. can you please help me? thanks haha
  6. by   hippiechick
    ADEcstatic and sugarplumkitty, I just sent both of you private messages.

    sugarplumkitty: to view private messages scroll to the top of the page and click on "my account." then go to private messages.
  7. by   sugarplumkitty
    gigipgigip, i sent it did you get it?
  8. by   pigbunny
    I wish you all the best of luck with USD!! I'm still waiting to hear back from CSULA and CSUN.
  9. by   sugarplumkitty
    hi jenn, did you hear from usd yet? i still haven't gotten anything yet this waiting is making me anxious. best of luck with csula and csun!

    Quote from jenn012345
    I wish you all the best of luck with USD!! I'm still waiting to hear back from CSULA and CSUN.
  10. by   genzey
    Does anyone know if CSUN and CSULA are done making interview invitations? I have heard nothing back....
  11. by   pigbunny
    Yeah, I heard from them last week. Hand in there, I'm sure they'll contact you soon.
  12. by   pigbunny
    Quote from genzey
    Does anyone know if CSUN and CSULA are done making interview invitations? I have heard nothing back....
    I'm not sure about CSUN, but I e-mailed Kathy from CSULA and she said she was in the process of ranking the applicants and therefore still setting up interviews.
  13. by   sugarplumkitty
    hi jenn, i am assuming you got into usd, right? if so, congrats! yay! and nope haven't heard yet

    Quote from jenn012345
    Yeah, I heard from them last week. Hand in there, I'm sure they'll contact you soon.

close