nclex75 or hurst

  1. 0
    HELP! anyone tried NCLEX75 BY MICHAEL LINARES? can't decide i'm torn between hurst and nclex75.

    i would really appreciate your replies!
  2. 2,125 Visits
    Find Similar Topics
  3. 17 Comments so far...

  4. 0
    Quote from maricar2013
    HELP! anyone tried NCLEX75 BY MICHAEL LINARES? can't decide i'm torn between hurst and nclex75. i would really appreciate your replies!
    Exactly the question I have been asking myself today, don't know which to chose because I have heard good reviews about both and I need to subscribe to one soon.
  5. 0
    been thinking for a week still couldn't decide i really need HELP!
  6. 0
    theres some info on here about that guy................I think the advice was to stay away from his videos on youtube. Look into it first!
  7. 0
    you scared me! haha. will look into that! thanks!
  8. 0
    I apologize for that LOL! I just remember somebody asking about a website on youtube called "simplenursing" and there were some negative comments. I mean always check it out for yourself but check it out on here as well. I watched his EKG video and he said something that made me go hmmmmmm and I haven't watched again since so just check it out.
  9. 0
    Quote from Nikkinism70s
    I apologize for that LOL! I just remember somebody asking about a website on youtube called "simplenursing" and there were some negative comments. I mean always check it out for yourself but check it out on here as well. I watched his EKG video and he said something that made me go hmmmmmm and I haven't watched again since so just check it out.

    yeah that's why i needed comments in here just to make sure! thanks!
  10. 0
    I might end up subscribing for simple nursing 1month content review (not his Nclex75) and also do Hurst review.
  11. 0
    whats the difference between the content review and the nclex75?
  12. 2
    It was posted here on jan 31 about the guy not even legit...


    "Jan 31 by gabriellegoss
    Not helpful. The guy that made it is not even an RN. He failed out of nursing school and decided to make money off of students. Learningext.com is excellent and made by the people that make the boards."



    if you want to read the whole post it was start by veevitz...
    beccainutah and maricar2013 like this.


Top