I Passed Nclex!!!!!!!!!!!!!!!!!

  1. I took NCLEX 2.5 weeks ago and found out today i passed!!!!!!!! My first try and i stopped at 85!!!! I can't stop the tears.. Sooooo relieved! I want to thank all of you out there for the support and prayers! I love this forum!! Really helped me out for all the times i wanted to pull my hair out studying for that stupid test and for all of those who will be taking test soon goodluck! feel free to pm me for anything at all. My name is Grace Pham.. and I am an LVN! :biere:
    •  
  2. 12 Comments

  3. by   EricJRN
    Good work, Gracie!
  4. by   g_race
    Hi gracieeeee!!!!! congratulations!!!! Glad to hear another success story :-) when did you take your exam? i take mine last nov 29th... have my SSN... but got no valid visa as of the moment and i'm here in philippines . took my exam in HK... which is why my anxiety level is up... keep checking the website, and can't see my name posted... that would mean the downside eh??? want to know when you had your exam... has your name been posted in BON site? thanks... sooo much... again.. my congratulations! I envy you sisterrr!!!!
  5. by   sunkissed_dez
    gracieee!!!!! congratulations!! im still waiting 4 my results... omg im so nervous.... good luck and God bless!!!
  6. by   g_race
    hi sunkissed... do you have your SSN? no results yet? i'm prayign we'll pass!
  7. by   DolphinRN84
    Congratulations new LVN!
  8. by   dijaqrn
    Congrats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :smiley_aa
  9. by   pink2blue1
    CONGRATULATIONS!!! That is awesome! I am hoping to be able to post this some time next week as well. Took mine on the 30th, stopped at 85, had an impending sense of doom since then (did you too???) LOL!

    AWESOME! CONGRATS MISS LVN!!! WHOOHOO!!!

    So tell me....I took the exam in CA too. How hard was it for you to open that envelope! I am scared to death to get it and then have to open it up!

    Congrats again!

    Shannon
  10. by   nadu13
    Congratulations Gracie!
  11. by   RN BSN 2009
    congrats
  12. by   sunkissed_dez
    Quote from grace_0310
    hi sunkissed... do you have your SSN? no results yet? i'm prayign we'll pass!
    just checked my mail today and nope.. i was actually so nervous... when i didnt see a big envelope i was sooo relieved!!! whats with the ssn?
  13. by   RNKay31
    Congratulationsssssssssssssss
  14. by   nurseangel47
    Congrats to you, Grace!

close