Any one else want to fast-forward a year?

  1. I am soooooooooo looking forward to this time next year! I enjoy my classes, teachers and study group, but I keep thinking....'real' job, end of budget crunch...and...heaven forbid.....A NICE LONG VACATION before I start working! :chuckle

    Anyone else with me?!!
    •  
  2. 10 Comments

  3. by   RNNoMore
    Noooooooooo - because it's the 'working' part that terrifies me, I'm enjoying the studying bit LOL!

    Paint.
  4. by   FutureNurse2005
    i'm looking forward to this time next year because I will hopefully be getting ready to start school!!!
  5. by   Truly_Blessed
    Yep, I'd like to fast forward. This time next year I'll be in the homestretch of my program.
  6. by   lisamc1RN
    Absolutely! I'll be halfway through my program! It's hard for me to imagine being a nurse, but after a year of this, it might be easier!
  7. by   Saved_by_Grace
    Ummm...Yes and no. I'd be a LPN if it were a year from now(hopefully) but My kids would be a year older and they grow so fast as it is!!!:uhoh21: And I would be really close to 30 as I'll be 28 in a couple months... and that doesn't appeal..lol Gee I'm getting old.!!!! Well closer to getting old anyway....
  8. by   Energizer Bunny
    Two Years! Lol!
  9. by   mitchsmom
    yeah, two years. I've been going part-time for two years already and although I enjoy it I'm sure the novelty is going to be completely worn by the time I'm done. I think I'll be ready to move on.
  10. by   suzy253
    Yes and no as well. This time next year I'll (hopefully) be a senior--last year. But then again, I'll be another year older!
  11. by   kittylvr
    I would sooo want to fast forward!!!! I can't wait till school is done, I have had just about enough of not having a life(outside of school).
  12. by   RedSox33RN
    Well, I'll be 1/2 way through (God willing) and many dollars poorer, but hopefully a lot smarter! :chuckle

close